Kommunchefen: "Kontaktservicen måste förbättras“

Nyheter
PUBLICERAD:

Sunne och ett stort antal andra kommuner genomför varje år mätningar av servicenivån i telefonin och e-posthanteringen. Sunne kommun får ett något bättre resultat än vid förra årets mätning, men kommunchefen Berit Westergren är inte helt nöjd.

– Vi måste bli ännu bättre när det gäller tillgänglighet och att kunna ge korrekta besked, säger hon.

Vill du läsa mer?

Du behöver en prenumeration för att läsa artikeln. En plusprenumeration kostar bara 1 krona första månaden, därefter 99 kr/månad. Ingen bindningstid.

Din prenumeration gäller tillgång till
Plus på alla NWT-gruppens sajter.

Välj annat erbjudande

Så här jobbar Fryksdalsbygden med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara sanna och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.